sábado, 23 de febrero de 2013

Cultura Audiovisual


Concurs Sant Jordi

He seleccionat dues fotografies interessants encara que una no es veu bé però en color s'aprecia més però no la trobo...



L'interessant d'aquesta fotografia era que al reflex de les ulleres es veu una plaça de toros.


Ball de cavaret.


Fotografia amb lupa

El trimestre passat haviem de lliurar tres fotografies fetes amb la lupa. Em sembla molt interessant la de la llenguia ja que s'aprecien les papiles gustatives.



Llengua


Lavanda


Clau i clauer



Fotografia pura

Ni en aquest exercici ni en el següent vaig vindre a classe perquè no hi era. La professora em va explicar el que s'havia de fer i ho vaig intentar a casa. Em sembla que no m'ha sortit pas malament.



Bombelles de sabó


Ventilador de l'ordinador.


Mocador



Fotografia sabata




Sabata de taló


Botes de taló.


Bambes

No hay comentarios:

Publicar un comentario