sábado, 27 de octubre de 2012

Els meus dibuixos


Dibuixos exterior

Aquest tercer trimestre hem treballat a classe el paisatge. Gràcies a que ha fet bon temps hem pogut sortir a l'exterior i gaudir de dibuixar a primera vista.
La primera fotografia és el dibuix del pati del nostre institut i la segona, un petit tros d'espai que hi ha al costat de l'ajuntament de Salou.






Projecte

Per acabar el tercer trimestre amb el tema del paisatge vam fer un projecte. Jo em vaig decantar pel tema del Romanticisme. El meu dibuix interpreta els paisatges tenebrosos i les boires d'un bosc.











Llibreta d'artista

En la nostra pròpia llibreta hem d'assatjar a dibuixar dibuixos de poses per a millorar a l'hora de fer exercicis de classe.





Projecte

Tècnica: pintura acrílica i guaix.

Aquest projecte s'ha de lliurar el dia 25 a classe juntament amb la memòria. Jo ho he treballat a casa i he gaudit ja que he tingut més temps.




Dibuix de model

Tècnica: Tinta xinesa.

Una vegada ja vam assatjar  a dibuixar ràpid (dibuixos de 5, 3, 1 minuts) vam començar amb els models.












Dibuixos lliures de figura humana de la llibreta d'artista

Tècnica: carbonet.






Dibuix de model

Una vegada ja vam dibuixar amb els 50x70 vam começar amb el models.
Tècnica: carbonet.







Dibuix 50x70


Abans de començar a fer dibuix amb model vam començar a practicar amb dibuixos a la pantalla de classe per aprendre a fer dibuixos anatòmics.
Tècnica: carbonet.






Libreta d'artista amb dibuixos anatòmics


Tècnica: llapis

"Articulación del codo y movimiento del ante brazo"





"Movimiento de giro del antebrazo con puntos de referencia"







"La mano y los movimientos de los dedos"





"Extensión"





"La mano"














No hay comentarios:

Publicar un comentario